جهت دانلود وردپرس فارسی می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید. وردپرس، نرم افزاری با کد باز است که می توانید از آن جهت ایجاد یک وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن استفاده نمایید.

دانلود وردپرس

دانلود وردپرس نگارش 6.4.3 سازگار با PHP نگارش 7.0.0 به بعد

طراحی های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساخت هر چیزی که می خواهید. وردپرس در عین حال که رایگان است با ارزش نیز است.

وردپرس فارسی
وردپرس فارسی

وردپرس، مورد اعتماد بهترین ها

۴۳ درصد از وب از وردپرس استفاده می کنند، از وبلاگ های سرگرمی گرفته تا بزرگترین سایت های خبری آنلاین.

وردپرس را با بیش از ۵۵۰۰۰ افزونه گسترش دهید تا به وب سایت شما کمک کند تا نیازهای شما را برآورده کند. یک فروشگاه آنلاین، گالری، لیست ایمیل، انجمن، تجزیه و تحلیل آمار و بسیاری موارد دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید.

ویژگی های قدرتمند در وردپرس فارسی

دانلود وردپرس
دانلود وردپرس
  • طرح های قابل تنظیم
  • مناسب برای سئو (بهینه سازی سایت) SEO
  • سایت های واکنشگرای مناسب برای موبایل و تبلت
  • سرعت و کارایی بالا
  • مدیریت آسان و قابلیت دسترسی پذیری از هر جا
  • امنیت بالا
  • دارای مدیریت فایل های رسانه ای قدرتمند
  • آسان و در دسترس

وردپرس نگارش ۶ منتشر شد

وردپرس ۶.۰ بیش از ۵۰۰ بهبود و رفع ۴۰۰ مشکل را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید منابعی برای توسعه‌دهندگان و هر کسی که می‌خواهد درک عمیق‌تری از وردپرس داشته باشد را پیدا نمایید.

بهبود تجربهٔ نوشتن در وردپرس
بهبود تجربهٔ نوشتن در وردپرس

بهبود تجربهٔ نوشتن

پیشرفت‌های نوشتاری فراوان است، چه در حال نوشتن یک نوشتهٔ تازه یا افزودن عناصر به برگهٔ موجود باشید. راه‌های بیشتری را برای ساده‌سازی فرآیند تولید محتوای خود کاوش کنید، از جمله:

  • متن را در چند بلوک انتخاب و همهٔ آن‌ها را به یکباره ویرایش نمایید.
  • برای دسترسی سریع به فهرست پیوند دو بار کروشه [[ را بزنید.
  • هنگامی که برخی از بلوک‌ها را از نوعی به نوع دیگر تبدیل می‌کنید، استایل‌های موجود را نگه دارید – برای نمونه، از بلوک پاراگراف به بلوک کد.
  • دکمه‌های سفارشی‌سازی‌شده را ایجاد نمایید و هر دکمهٔ جدیدی که بسازید استایل سفارشی‌سازی شده را به‌طور خودکار حفظ می‌نماید.
  • با تنظیمات و کنترل‌های به‌روز شده و سبک طرح کلی جدید، ابر برچسب و آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی را جذاب‌تر نمایید. و یک سبک طراحی کلی برای ابرچسب داشته باشید.

تغییر استایل

پوسته‌های بلوک اکنون شامل گزینه‌ای است که دارای تغییر استایل چندگانه است. این سیستم استایل جدید را حتی بیشتر گسترش می‌دهد و میانبرها را قادر می‌سازد تا نما و احساس سایت شما را در یک پوستهٔ واحد تغییر دهند. می‌توانید هم تنظیمات موجود، مانند وزن فونت، و هم گزینه‌های استایل، مانند پالت رنگ پیش‌فرض را تغییر دهید. ظاهر و احساس سایتتان را تنها با چند کلیک تغییر دهید.

تغییر استایل
تغییر استایل
قالب ها
قالب ها

گزینه‌های بیشتر قالب

وردپرس ۶.۰ شامل پنج گزینهٔ جدید قالب است: نویسنده، تاریخ، دسته‌ها، برچسب و طبقه‌بندی. این قالب‌های اضافی انعطاف‌پذیری بیشتری را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌نماید. هر کدام را با ابزارهایی که از پیش می‌شناسید یا با گزینه‌های جدید زیر در این نگارش تنظیم نمایید.

ویژگی های فرعی
ویژگی های فرعی

تصاویر شاخص را می‌توان در پوشش بلوک استفاده نمود.

کنترل‌های ابعاد تصویر جدید رسیدن به نتیجهٔ دلخواهتان را آسان‌تر می‌کنند.

ویژگی های فرعی
ویژگی های فرعی

هنگام ویرایش یک قالب، در روت یا بین بلوک‌ها، درج سریع الگوها و بخش‌های قالب را به شما نشان می‌دهد تا به شما کمک کند که سریع‌تر کار کنید و گزینه‌های چیدمان جدید را پیدا نمایید.

ویژگی های فرعی
ویژگی های فرعی

بلوک کوئری از صافی نمودن چندین نویسنده، پشتیبانی از طبقه‌بندی‌های سفارشی، و پشتیبانی از سفارشی کردن مواردی که در صورت عدم وجود نتیجه نشان داده می‌شود، پشتیبانی می‌نماید.

الگوهای یکپارچه
الگوهای یکپارچه

الگوهای یکپارچه

اکنون الگوها هر زمانی که به آن‌ها نیاز داشته باشید در مکان‌های بیشتری نمایش داده می‌شوند. مانند درج سریع یا زمانی که یک سربرگ یا پاورقی می‌سازید. اگر نویسندهٔ پوستهٔ بلوک هستید، حتی می‌توانید الگوها را با استفاده از theme.json ثبت نمایید، و به شما این امکان را می‌دهد تا موارد خاصی را اولویت‌بندی نمایید. الگوهایی که برای کاربران پوستهٔ شما بسیار سودمند هستند.

مشاهده فهرست بهتر

با میانبرهای جدید صفحه کلید می‌توانید چندین بلوک را از نمای فهرست انتخاب، و آن‌ها را به صورت گروهی تغییر دهید، و آن‌ها را در فهرست بکشید و رها کنید. نمای فهرست را می‌توان به آسانی باز و بسته نمود؛ به طور پیش‌فرض جمع می‌شود و هر زمان که بلوکی را انتخاب نمایید، به‌طور خودکار به عنوان بلوک کنونی گسترش می‌یابد.

مشاهده فهرست بهتر
مشاهده فهرست بهتر
کنترل‌های قفل را مسدود کنید
کنترل‌های قفل را مسدود کنید

کنترل‌های قفل را مسدود کنید

اکنون می‌توانید بلوک‌هایتان را قفل نمایید. غیرفعال کردن گزینهٔ انتقال یک بلوک، پاک کردن یک بلوک یا هر دو را انتخاب نمایید. این کار آماده شدن پروژه را ساده می‌نماید و به مشتریان شما امکان خلاقیت را بدون نگرانی در مورد فروپاشی سایتشان در هنگام پردازش می‌دهد.

ابزارهای طراحی اضافی

ابزارهای طراحی با هر نسخه قدرتمندتر و ملموس‌تر می‌شوند.
برخی از نکات برجسته برای ۶.۰ عبارتند از:

یک طراحی پنل رنگی جدید باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود، اما هنوز گزینه‌های شما را در یک نگاه نمایش می‌دهد.

کنترل‌های حاشیه‌ای جدید راه ساده‌تری را برای تنظیم مرز دقیقاً همان‌طوری که دوست دارید ارائه می‌دهند.

سطوح شفافیت برای رنگ‌های شما امکان انتخاب رنگ‌های خلاقانه‌تر را فراهم می‌کند.

شکاف‌ها، حاشیه‌ها، تایپوگرافی و دیگر موارد را روی مجموعه‌ای از بلوک‌ها، به طور همزمان در بلوک گروه کنترل نمایید.

بین تغییرات دسته، ردیف و گروه جابه‌جا شوید تا گروه‌هایی از بلوک‌ها را با انعطاف‌پذیری بیشتر در چیدمان قرار دهید.

از عملکرد پشتیبانی شکاف در بلوک گالری برای ایجاد ظاهرهای متفاوت استفاده نمایید – از افزودن فاصله بین همهٔ تصاویر تا حذف کلی فاصله.

4.3/5 - (6 امتیاز)