هاست سی پنل
هاست سی پنل

هاست سی پنل CPanel ، ساده ترین و پر امکانات ترین پنل میزبانی وب

سرویس هاست سی پنل cPanel ارائه کننده یک کنترل پنل کاربر پسند برای مدیریت وب هاست است که مدیریت وب سایت شما را ساده می کند. سرویس میزبانی وب سی پنل قابل اعتماد و استفاده از آن آسان است و همه چیزهایی را که برای مدیریت راحت وب سایت خود نیاز دارید ارائه می کند. این سرویس به شما امکان می دهد فایل های وب سایت خود را سازماندهی کنید، پایگاه های داده MySQL ایجاد کنید، دامنه ها، حساب های ایمیل و حساب های FTP را مدیریت کنید و بسیاری از عملکردهای مدیریتی دیگر را از طریق پنل میزبانی وب خود انجام دهید.

ایمیل های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید

به راحتی ایمیل های خود را اضافه، مدیریت و حذف کنید، آدرس ایمیل برای forward ایمیل‌های دریافتی به آدرس دیگر پیکربندی کنید، یک آدرس ایمیل پیشفرض (Catch all) که هر ایمیلی را برای یک آدرس ایمیل نامعتبر از دامنه دریافت می‌کند، پیکربندی کنید. به راحتی سرویس گیرنده (Email Client) خود را برای دسترسی به آدرس ایمیل cPanel خود تنظیم نمایید.

هاست سی پنل ارزان
هاست سی پنل ارزان
هاست CPanel
هاست CPanel

با سرویس هاست سی پنل ارزان ما، تمامی ابزارهای کار با فایل ها در سی پنل قابل ارائه است

از رابط مدیریت فایل برای مدیریت و ویرایش فایل های خود استفاده کنید، اسناد HTML خود را با استفاده از ویرایشگر HTML به راحتی ویرایش کنید، سایت خود را در یک فایل پشتیبان Backup دانلود و ذخیره کنید، از دایرکتوری های خاص محافظت کنید، حساب های پروتکل انتقال فایل (FTP) وب سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید و فایل های سرور خود را در انواع مختلف دستگاه ویرایش کنید.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 1

بهینه شده توسط Google Brotli

ما تمام خروجی های سایت شامل فایل های HTML، CSS، JavsScript و غیره را بر اساس Google Brotli بهینه می کنیم!

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 2

ذخیره سازی سریع درایو SSD

بازدیدکنندگان خود را مجبور نکنید برای بارگذاری طولانی مدت منتظر بمانند. با درایوهای SSD، وب‌سایت، حافظه پنهان و جستجوهای پایگاه داده شما سریع‌تر هستند.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 3

گواهی رایگان Wildcard SSL

ما با هر پلن هاست، یک گواهی Wildcard SSL رایگان ارائه می دهیم تا از سایت شما با HTTPS محافظت کنیم، ترافیک را رمزگذاری کرده و SEO سایت شما را برای Google تقویت می کنیم.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 4

مدیریت چند دامنه از یک هاست cPanel سی پنل واحد

cPanel به شما این امکان را می دهد که چند دامنه را از یک پنل واحد، کنترل کنید و به شما امکان می دهد نام های مستعار دامنه خود را مدیریت کنید. می‌توانید همه بازدیدکنندگان یک دامنه یا صفحه خاص را به یک URL دیگر بفرستید، زیر دامنه‌هایی را برای حساب cPanel خود ایجاد و مدیریت کنید، رکوردهای سیستم نام دامنه (DNS) را ایجاد، ویرایش و حذف کنید. ابزار Site Publisher نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت یک وب سایت ساده ایجاد کنید، حتی اگر قبلاً وب سایتی ایجاد نکرده باشید.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 5

سرعت دو برابر با استفاده از Google HTTP/2

HTTP/2 گوگل، برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه در مرورگرهای وب با در نظر گرفتن فشرده‌سازی داده‌های هدرهای HTTP، فشار سرور، خط درخواست‌ها و چندگانه‌سازی درخواست‌ها روی یک اتصال TCP، تأخیر را کاهش می‌دهد.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 6

سرعت سریع و قابلیت اطمینان استاندارد

با سرویس هاست سی پنل پارس میزبان، سرورهای وب و فضای ذخیره سازی روی یک پلتفرم هستند و ما از SSD های RAID برای افزایش سرعت خواندن/نوشتن دیسک استفاده می کنیم.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 7

3 برابر سریعتر با OPcache

OPcache عملکرد PHP را با ذخیره بایت کد اسکریپت از پیش کامپایل شده در حافظه مشترک بهبود می بخشد، شما می توانید سرعت سایت خود را با سیستم کش OPcache سه برابر سریعتر یا بیشتر افزایش دهید.

اگر می خواهید وب سایت خود را راه اندازی نمایید، نیاز به یک دامنه اختصاصی و یک هاست یا سرور دارد. اگر هنوز دامنه ای را برای سایت خود انتخاب نکرده اید از قسمت دامنه ها، می توانید یک دامنه (دامین) مناسب برای سایت خود انتخاب کنید.

اگر قبلا سایت شما بر روی هاست سرویس دهنده دیگری قرار داشته، می توانید از بخش دامنه های پارس میزبان، اقدام به انتقال دامنه خود کنید. اما برای استفاده از هاست خود نیاز به یک سیستم مدیریت یا همان کنترل پنل (Control Panel) دارید که یکی از معروف ترین آنها، سی پنل است. سی پنل ابزاری است بسیار قدرتمند برای کنترل و مدیریت فضای هاست شما.این نرم افزار که بر روی سرور نصب می گردد، جهت میزبانی وب، که دارای رابط گرافیکی ساده و کارآمدی است بین امکانات موجود در هاست و کاربرد مدیر. در سی پنل می توانید همه ی امکانات لازم برای مدیریت هاست خود را داشته باشید، از جمله:

مدیریت دامنه، مدیریت دیتابیس، مدیریت فایل ها (آپلود، کپی و دانلود فایل های روی سرور)، ارسال و دریافت ایمیل، نصب گواهینامه امنیتی SSL، تهیه بکاپ، ایجاد ساب دامین، پارک دامنه دوم و بسیاری از موارد دیگر. در سی پنل شما می توانید، بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا را نصب نمایید، سیستم هایی چون وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، دروپال و…

اما شاید بخواهید بدانید از کجا هاست سی پنل ارزان بخرم؟

تهیه هاست سی پنل ارزان قیمت که همه ی امکانات لازم برای پشتیبانی وب سایت شما را در اختیار داشته بگذارد و پشتیبانی فنی در دسترس توسط پارس میزبان برای شما امکان پذیر است. پلن های اقتصادی و با کیفیت هاست سی پنل در پارس میزبان به گونه ای طراحی شده است که همزمان همه امکانات مورد نیاز شما را تامین کند و قیمت بسیار مناسبی را بابت آن بپردازید. پشتیبانی 24 ساعته در همه ایام هفته، حتی تعطیلات، می تواند به شما این امکان را بدهد که در هر زمان که نیاز به پشتیبانی سرور دارید، با ما در ارتباط باشید.

یکی از کاربردی ترین بخش ها در هاست شما، ابزار مدیریت فایل ابزاری است. این ابزار را به سادگی می توانید در سی پنل استفاده نمایید. جالب اینکه استفاده از آن بسیار ساده است و خیلی راحت می توانید از با توجه به نوع هاست خود از طریق File manager و یا Ftp Accounts فایل های خود را مدیریت کنید.

در این بخش ها شما امکان آپلود، کپی، جابجایی و دانلود فایل های روی سرور را دارید. ضمنا اگر می خواهید از وب سایت خود نسخه پشتیبان ( بک آپ) تهیه کنید به سادگی می توانید از این قسمت BackUp اقدام کنید.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 8
هاست سی پنل ارزان
هاست سی پنل ارزان
هاست سی پنل ارزان

قسمت های اصلی CPanel

ابزارهای زیادی در سی پنل برای مدیریت سایت در اختیار شما قرار داد، ما در این مقاله به مهمترین قسمت های سی پنل می پردازیم، توجه داشته باشید بسته به نسخه سی پنل ممکن است ظاهر گرافیکی آن کمی متفاوت باشد، اما کارکرد همه نسخه ها مانند یکدیگر هستند.

  1. بخش مدیریت فایل‌ها

یکی از کاربردی ترین بخش ها در هاست شما، ابزار مدیریت فایل ابزاری است. این ابزار را به سادگی می توانید در سی پنل استفاده نمایید. جالب اینکه استفاده از آن بسیار ساده است و خیلی راحت می توانید از با توجه به نوع هاست خود از طریق File manager و یا Ftp Accounts فایل های خود را مدیریت کنید.

در این بخش ها شما امکان آپلود، کپی، جابجایی و دانلود فایل های روی سرور را دارید.

ضمنا اگر می خواهید از وب سایت خود نسخه پشتیبان ( بک آپ) تهیه کنید به سادگی می توانید از این قسمت BackUp اقدام کنید.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 9
بخش فایل های هاست سی پنل
  1. بخش مدیریت دامین‌ها

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم برای راه اندازی یک سایت نیاز به هاست و دامنه دارید. اما برای اینکه بخواهید دامنه خود را به هاست سی پنل متصل کنید کافی است در بخش Domains دامنه خود را تعریف نمایید. اگر این کار را پیش تر انجام نداده اید نگران نباشید، کارشناسان ما در پارس میزبان، هنگام خرید هاست سی پنل ارزان، از شما دامنه مورد نظرتان را دریافت و تنظیمات لازم را از قبل انجام داده اند.

سایر تنظیمات دامنه و تعریف ساب دامنه‌ها نیز در همین بخش امکان پذیر است. بد نیست بدانید، در Zone Editor با استفاده از تنظیمات رکوردهای می‌توانید، هر تعداد دامنه را که می‌خواهید به دامنه اصلی ریدایرکت کنید و یا دامنه و ساب دامنه جدید اضافه کنید و تنظیمات رکوردهای DNS نیز در همین بخش انجام می شود.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 10
بخش دامنه های هاست سی پنل
  1. بخش ایمیل

ممکن است تا به حال ایمیل های اختصاصی ای که انتهای نام آنها اشاره به نام دامنه ی سایتی را دارد دیده باشید. در واقع این نوع ایمیل که به ایمیل سرور نیز معروف است را به سادگی می توانید در بخش Email ایجاد و مدیریت کنید.

بخش ایمیل های هاست سی پنل
بخش ایمیل های هاست سی پنل
  1. بخش ابزار‌های امنیتی

گواهینامه امنیتی SSL برای همه فروشگاه های اینترنتی الزامی است، همچنین بسیاری از سایت های معتبر از این گواهینامه استفاده می کنند. هر چند که در بروزرسانی مرورگر کروم همه سایت‌هایی که فاقد این گواهینامه امنیتی هستند، هنگام ورود و باز شدن صفحات دچار خطا و اختلال می‌شوند. برای نصب این گواهینامه بر روی دامنه خود بایستی از این بخش اقدام کنید.

خرید هاست سی پنل ارزان CPanel 11
بخش ابزار های امنیتی هاست سی پنل

هم اکنون می توانید به سادگی با خرید هاست سی پنل ارزان از پارس میزبان اقدام کنید. اطلاعات بیشتر در مورد CPanel را در وب سایت ویکی پدیا دنبال نمایید.

آیا با خرید هاست cpanel، می توان راه اندازی وردپرس را نیز انجام داد؟

بله، با استفاده از هاست سی پنل می توانید وردپرس را نصب و پیکربندی نمایید. همچنین پرسنل ما پشتیبانی تخصصی برای وردپرس ارائه می کنند.

آیا بر روی هاست سی پنل گواهینامه SSL رایگان ارائه می شود؟

بله، بر روی هاست سی پنل پارس میزبان گواهینامه SSL به صورت اتوماتیک و رایگان برای تمامی دامنه های هاست، صادر شده و هر ۳ ماه یکبار به صورت اتوماتیک تمدید می شوند.

آیا امکان اتصال بیشتر از یک دامنه به هاست سی پنل می باشد؟

بله، شما می توانید دامنه های دیگری بغیر از دامنه اصلی به هاست خود متصل نمایید.

آیا هاست سی پنل یک هاست لینوکس است؟

بله، هاست cpanel در واقع یک هاست لینوکس می باشد و کنترل پنل سی پنل بر روی یک سیستم عامل لینوکس نصب می شود، البته با خرید هاست لینوکس سی پنل، شما نیاز به یادگیری سیستم عامل لینوکس ندارید و در واقع شما با هر سیستم عاملی از جمله ویندوز و مک و یا هر os دیگر می توانید از هاست cpanel خود استفاده نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)