با وجود مشکلات مالی این روزها، ایجاد یک سایت و طراحی سایت رایگان، می تواند کمک بزرگی به درآمد ما کند. در دنیای امروز راه اندازی یک وب سایت می تواند مانند هر کسب و کار دیگری برای شما منافع و درآمدزایی داشته باشد. البته به شرطی که اصول و قوانین طراحی سایت را رعایت کنید. پیش از اینکه بخواهیم در این مورد توضیحات بیشتری بدهیم، به شما بخاطر تصمیم گیری راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان، تبریک می گوییم.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با داشتن یک وب سایت خوب و استاندارد معنی می یابد و هر وب سایت استانداری از طراحی سایت حرفه ای خود معنا می گیرد. با راه اندازی یک وب سایت همچون فروشگاه آنلاین، وب سایت شرکتی، آموزشی و یا شخصی می توانید روزانه افراد زیادی را به تماشا و خرید خدمات و محصولات خود وادار نمایید. بله این یک فرصت استثنایی است تا شما بتوانید به دنیایی فراتر از انتظار خود دست یابید!

طراحی سایت جذاب و حرفه ای با همه امکانات، چالشی بسیار مهم که همه مدیرانی که می خواهند یک وب سایت برای خود داشته باشند با آن رو برو می گردند. با کمک  ابزار سایت ساز رایگان پارس میزبان به سادگی می توانید وب سایت اختصاصی خودتان را طراحی، بروزرسانی و در معرض دید همه ی مشتریان تان در دنیای وب قرار دهید.

ابزار سایت ساز پارس میزبان به شما این امکان را می دهد که به سادگی در کمترین زمان ممکن وب‌سایت شرکتی، شخصی و یا فروشگاه اینترنتی تان را طراحی کرده و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید. پارس میزبان همواره تلاش می کند تا برای رفاه شما عزیزان، بهترین کیفیت ممکن در پیاده سازی انواع وب سایت را با پلتفرمی روان و فوق العاده حرفه ای، که متناسب با نیاز کاربران ایرانی، بومی سازی شده‌ است را در اختیار تمام صاحبین کسب و کار، قرار دهد.

آیا با استفاده از سرویس طراحی سایت رایگان پارس میزبان، می توانم از دامنه اختصاصی خود استفاده کنم؟

بله، بهتر است بدانید که اکثر سایت سازهای رایج در واقع شما را عضو و زیر مجموعه ی سایت اصلی خودشان می کنند اما با استفاده از این سرویس پارس میزبان شما یک سایت کاملا مستقل و بدون اگهی های مزاحم دریافت خواهید کرد. این امکان باعث می گردد که شما هیچ گونه وابستگی ای به پارس میزبان در این رابطه در آینده کاری خود نداشته باشید.

آیا می توانم بعدا طراحی سایت خودم را تغییر دهم؟

بله، سایت شما پس از طراحی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد، امکان تغییر طراحی در هر زمان توسط شما وجود دارد. البته هر زمان که لازم به تغییر طراحی داشته باشید بر اساس محتوایی که داخل سایت خود قرار داده اید، ممکن است تغییر طرح نیاز به کارشناس و یا برنامه نویس داشته باشد.

من به هاست نیاز دارم؟

برای استفاده از سرویس طراحی سایت رایگان پارس میزبان، می بایست دامنه و هاست خود را از پارس میزبان تهیه نموده باشید. این هاست به طور اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد و امکان ارتقای آن برای شما وجود دارد، به همین خاطر نیاز به هاست دیگری ندارید.

می توانم با استفاده از سرویس طراحی سایت رایگان پارس میزبان محصولات / خدماتم را در اینترنت بفروشم؟

بله، با استفاده از این سرویس می توانید اقدام به ایجاد یک وب سایت و یا فروشگاه آنلاین کنید.

امکان استفاده از درگاه های بانکی در سایتم دارم؟

بله ما در پارس میزبان امکان استفاده از درگاه بانکی را برای همه فروشگاه ها و سایت هایی که از سرویس طراحی سایت رایگان پارس میزبان، استفاده می کنند فراهم آورده ایم.

سرعت سایت من پس از استفاده از سرویس طراحی سایت رایگان پارس میزبان، چگونه است؟

میزبانی سایت شما در سرورهای قدرتمند پارس میزبان انجام می گیرد بنابراین همه ی  کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، از تجربه ی کاربری خوبی بهره مند خواهند شد و با سرعت بالایی سایت شما را مشاهده خواهند کرد.

توضیحات بیشتر در مورد طراحی سایت و طراحی وب را در وب سایت ویکی پدیا بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)