همانطور که در ایمیل قبلی ذکر شده بود، وب سایت های سرور لینوکس پارس میزبان در حال انتقال به سرور قدرتمند جدید هستند. دوستانی که از دروازه پرداخت بانک های مختلف استفاده می کنند می توانند با قسمت پشتیبانی دروازه پرداخت خود تماس گرفته و ذکر کنند که IP های زیر را به لیست IP های مجاز وب سایت خود اضافه نمایند.

توجه نمائید که به پشتیبان بانک خود تذکر دهید که این IP ها را جایگزین IP های قدیم نکنند و صرفا این IP ها را به لیست IP های مجاز، اضافه نمایند تا در حین انتقال وب سایت، اگر تراکنشی چه از سوی سرور قبل و یا چه از روی سرور جدید انجام شد، با مشکل مواجه نشوند. IP های جدید به شرح زیر هستند:

IP1: 46.165.224.225
IP2: 46.165.224.245

پرسنل پارس میزبان تمامی تلاش خود را جهت عدم قطع شدن وب سایت شما، در طول انتقال می نمایند. لذا در صورتی که زمان کوتاهی در قطع ارتباط وب سایت شما، پیش آمد، جای نگرانی نیست و مورد به زودی بر طرف می گردد. لازم به ذکر است که اطلاعات شما به خوبی حفظ شده و نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت شما توسط شما نمی باشد ! در نتیجه لطفا با تهیه نسخه پشتیبان بیهوده، سرور را درگیر ننمائید.

مشخصات سرور جدید پارس میزبان نسبت به سرور قبلی بسیار بهتر می باشد زیرا از 2 پردازنده شانزده هسته ای با پردازش موازی به صورت همزمان استفاده می گردد و سرعت حافظه ذخیره سازی هارد سرور نیز به دلیل استفاده از 4 هارد دیسک، به صورت همزمان، 4 برابر شده است. امیدواریم که خدمات ما رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم کند.

3/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ به “انتقال وب سایت های سرور لینوکس به سرور جدید”

  1. avatar

    سلام
    امنیت سرور جدید عالیه
    واقعا خسته نباشید