اگر وب سایت شما نیز با وردپرس آماده سازی شده است و اکنون می خواهید نسبت به خرید یک هاست وردپرس ارزان و باکیفیت اقدام کنید خواندن این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. وردپرس یکی از محبوب ترین cms های صفحه ساز وب است که در حال حاضر میلیون ها وب سایت را پشتیبانی می کند.

هاست وردپرس و هاست لینوکس تفاوت دارد؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه تفاوتی بین هاست های لینوکسی و هاست وردپرس وجود دارد. بهتر است بدانید که اصولا هاست های وردپرس به طور اختصاصی برای محیط های وردپرسی آماده سازی شده اند تا از کش کردن چند لایه بر روی سرورهای بسیار قدرتمند، سرعت سایت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند.

همچنین معمولا تعداد هاست هایی که بر روی هاست وردپرس میزبانی می شوند بسیار کمتر است و به همین خاطر منابع بیشتری را می توانید در اختیار سایت خود داشته باشید. استفاده از لایه های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری ویژه حملات وردپرسی از سوی سرویس دهندگان معتبر هاست وردپرس شما را از آسیب پذیری های مهم ایمن می کند و امینت سایت شما به مراتب بالاتر می رود.

هاست وردپرس ارزان
هاست وردپرس ارزان

پارس میزبان، با ارائه هاست وردپرس ارزان خود، با رعایت همه ی موارد فوق، گام مهمی در ارائه خدمت به شما عزیزان برداشته است. سرویس هاست وردپرس ارزان پارس میزبان، عمیقا برای وردپرس بهینه سازی شده است. هاست هایی کاملا حرفه ای، پر حجم که مورد استفاده و رضایت بسیاری از مدیران وب سایت های وردپرسی است.

امکان استفاده هاست وردپرس برای سایت هایی که با تکنولوژی جوملا، پرستا و ووکامرس هستند نیز وجود دارد؟

بله هاست های وردپرس ارزان قیمت ما، توسعه یافته بر مبنی تکنولوژی وردپرس هستند اما بهتر است بدانید از همه ی پلتفرم هایی که بر مبنای زبان PHP ایجاد شده اند به خوبی بر روی هاست وردپرس پارس میزبان راه اندازی و پشتیبانی می شود. همچنین عملکرد این سایت ها توسط کارشناسان فنی پارس میزبان به طور پیوسته، مورد رصد قرار دارد تا بهترین تجربه شما و کاربرانتان را به ارمغان بیاوریم.

تفاوت منابع هاست وردپرس با هاست لینوکسی چیست؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، بر روی هاست وردپرس، تعداد وب سایت کمتری میزبانی می شود و در نتیجه منابع سخت افزاری مانند: CPU، RAM و تعداد کانکشن های بیشتری به هاست شما اختصاص می یابد.

همچنین استفاده از برترین شتاب دهنده های وردپرسی و کش سرورها به همراه جدیدترین کانفیگ های تخصصی وردپرس انجام شده بر روی وب سرورها، به دنبال یک هاست با کیفیت و بسیار پرقدرت با توان ارائه بازدید همزمان بالا، بهترین تجربه استفاده از سرویس سایت های وردپرسی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

هاست وردپرس ارزان از کجا بخرم؟

هاست ارزان وردپرس پارس میزبان؛ حاصل سالها تلاش بی وقفه متخصصان فنی پارس میزبان در زمینه خدمت رسانی موفقیت آمیز به سایت های ایرانیبا تکنولوژی WordPress است. همانگونه که هسته اصلی وردپرس همواره در حال ارتقا و به روز رسانی است، فرمول انحصاری هاست وردپرس پارس میزبان نیز همواره در حال تکامل است. ما در پارس میزبان هم اکنون با بکار گیری از CPU های نسل جدید Intel و هارد NVMe قویترین سخت افزارهای مورد نیاز برای راه اندازی هاست وردپرسبا کیفیت را برای شما فراهم آورده ایم تا بتوانید به سادگی از نهایت امکانات سایت وردپرسی خود لذت ببرید.

منظور از هاست وردپرس چیست؟

این سرویس در واقع سرویس میزبانی اختصاصی وردپرس است که با همه پیش نیازهای این سیستم مدیریت محتوا هماهنگ و بهینه سازی شده است. اختصاص منابع سخت افزاری مورد نیاز برای ایجاد و استفاده از انواع قالب های وردپرسی و افزونه های سنگین و حرفه ای آن از لازمه ی هر هاست ورد پرسی است.

اختصاص فضای ذخیره سازی، رم و cpu متناسب با سایت های وردپرسی از لازمه سخت افزاری هاست های وردپرسی است. همچنین استفاده از توابع PHP سازگار و بهینه شده با وردپرسو افزونه های مختلف آن بسیار ضروری است، چرا که سرعت پردازش داده ها و اجرای فرامین مختلف وردپرسی وابسته به همین توابع می باشد.

و البته استفاده از انواع فایروال و لایه های امنیتی چند لایه نرم افزاری و سخت افزاری بر روی هاست های وردپرسی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با افزایش هکرها، وجود این موارد امنیتی می تواند سایت شما را از بسیاری حملات و مشکلات ناشی از آنها که گاها می تواند جبران ناپذیر باشد، ایمن سازد.

چرا هاست وردپرس ارزان پارس میزبان را بخرم؟

وب سایت شما در پارس میزبان ۲۴*۷*۳۶۵ مانیتور می شود به همین خاطر در صورت رخداد احتمالی هر گونه اختلال، سریعاً برای رفع آن اقدام می گردد. تیم پشتیبانی بسیار مجرب پارس میزبان مفتخر است همواره در دسترس شما قرار دارد تا راهنما و راهگشای شما باشد، فقط کافیست با ما در تماس باشید. هاست های وردپرس پارس میزبان به خوبی از زبان های برنامه نویسی PHP و همه فریم ورک های آنها پشتیبانی می کند.

رضایت بالای مشتریان ما از ارائه خدمات مان برگ زرین است از افتخارات ما، که می تواند اطمیان خاطر شما عزیزان هنگام خرید هاست وردپرس را ایجاد نماید.

اطلاعات بیشتر در مورد هاست وردپرس ارزان را در وب سایت ویکی پدیا بررسی کنید.

3/5 - (2 امتیاز)