یکی از ملزومات راه اندازی هر وب سایتی، خرید هاست ارزان و با کیفیت است که پارس میزبان با در نظر داشتن سلایق مختلف کاربران سرویس های متنوعی را در زمینه میزبانی وب ارائه می دهد. شما در پارس میزبان امکان خرید هاست ارزان با کیفیت خواهید داشت، پس اگر می خواهید وب سایت خود را راه اندازی نمایید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

همانطور که می دانید، سرویس میزبانی وب، یکی از مهمترین سرویس های اینترنتی است که پارس میزبان با بیش از یک دهه تجربه در این امر، سعی دارد سرویس میزبانی وب را با تنوع بسیار زیاد همراه با امکانات پیشرفته در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای خرید هاست می توانید هر یک از سرویس های هاست را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

سرویس میزبانی هاست ارزان ارائه شده در پارس میزبان، برای سایت‌های کم بازدید و مدیرانی که آشنایی زیادی با مسائل فنی ندارند، بهترین گزینه است.چرا که در این سرویس شما بخشی از سرور را اجاره می‌کنید و منابع آن را با سایر کاربران به صورت اشتراکی استفاده می‌کنید. هاست اشتراکی نسبت به سرور مجازی و اختصاصی قیمت بسیار کمتری داشته و نیاز به مدیریت زیادی ندارد.

خرید هاست ارزان
خرید هاست ارزان

اگر بدرستی نمی دانید بهتر است از چه نوع هاستی استفاده کنید، در اینجا میخواهیم توضیحی در مورد انواع هاست به شما عزیزان ارائه دهیم تا بهترین انتخاب هاست ارزان را بتوانید داشته باشید؛

انواع هاست ارزان

هاست لینوکس

هاست لینوکس از اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند و انعطاف پذیری بالایی دارد. بهتر است بدانید، در هاست‌های لینوکسی می توانید از مدیریت محتواهای محبوب مانند وردپرس، جوملا، دروپال و به طور کلی سایتهایی که با زبان PHP طراحی شده اند استفاده نمایید و این میزبانی وب لینوکس پاسخگوی نیازهای وبسایت شخصی و شرکتی و فروشگاه های کوچک است.

هاست حرفه ای ارزان برای سایت های حرفه ای با مصارف و منابع متوسط استفاده می شود. منابع سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این سرویس از جمله RAM و CPU می تواند پاسخگوی وب سایت های نوپا و پویا باشد. هاست ارزان حرفه ای پارس میزبان با لایسنس 8 هسته ای استفاده می کند و امکان پاسخگویی به تعداد کاربران همزمان را دارد.

برای خرید هاست ارزان لینوکسی از کارشناسان پارس میزبان راهنمایی لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

هاست ویندوز

هاست های ویندوزی از انواع سایت‌های نوشته شده بر پایه‌ ASP.Net پشتیبانی می‌کند. با استفاده از کنترل پنل قدرتمند می‌توانید هاست مبتنی بر آخرین ورژن سیستم عامل ویندوز سرور وب سایت خود را مدیریت کنید.

البته با وجود اینکه هاست ویندوز محبوبیت کمتری نسبت به هاست لینوکس دارد اما اکثر وب سایت های میزبانی شده توسط هاست ویندوز، وب سایت های بسیار معتبر و حرفه ای هستند. ضمنا محبوب ترین کنترل پنل هاست ویندوز پلسک (Plesk)  است که قابل مقایسه با دیگر رقبا این کنترل پنل نیست و قدرت اجرایی و مانور بیشتری را در اختیار مدیران سایت قرار می دهد. پلسک محصول شرکت معتبر پاراللز بوده و امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله مزایای هاست ویندوز، می توان به  پشتیبانی همزمان از ASP و PHP  اشاره کرد. سیستم عامل این سرویس معمولا Windows Server 2012R2 است.

در صورتی که می خواهید در مورد خرید هاست ارزان ویندوز اطلاعات بیشتری بدانید می توانید از کارشناسان پارس میزبان به طور رایگان مشاوره دریافت نمایید.

هاست وردپرس

سرویس‌ هاست وردپرس با در نظر گرفتن اهمیت بالای آن برای طراحان سایت ارائه می‌شوند. هاست وردپرس با امکانات پیشرفته و به ‌روز عرضه می‌شوند و مجموعه‌ای کامل از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای کاربران فراهم می‌کند. سرورهای قدرتمند به همراه هارد دیسک‌هایSSD، ظرفیت بالای رم در کنار پنل مدیریت قدرتمند سی پنل، پشتیبانی از پلاگین‌ها و افزونه‌های مختلف وردپرس، سرویس‌های میزبانی وب وردپرس پارس میزبان را برای وب ‌سایت وردپرسی شما مناسب‌ترین گزینه می‌سازند.

اگر طراحی وب سایت شما با وردپرس انجام شده است انتخاب سرویس خرید هاست وردپرس ارزان می تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی وب سایت شما باشد.

در آخر یادآور می شویم که پارس میزبان با در نظر گرفتن اهمیت بسیار بالا سرویس میزبانی وب (هاست) در تجارت الکترونیک برای ارائه این خدمات از برترین سرورها به همراه هارد دیسک های مرغوب و سریعترین سیستم عامل ها در کنار پنل های مدیریت هاستینگ قدرتمند، در مجموع سرویس کاملی را به همراه امکانات پیشرفته ارائه داده است . شما می توانید پیش از خرید هاست ارزان، از کارشناسان این مرکز به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید تا بهترین انتخاب هاست ارزان را داشته باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد هاست را در وب سایت ویکی پدیا بررسی نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)