در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات فروش هاست و دامین پارس میزبان آشنا کنیم. هاست و دامین خوب ویژگی های دارند، که در این مقاله می خواهیم به شما برخی از مهم ترین آنها را توضیح دهیم. پس اگر می خواهید اقدام به راه اندازی یک وب سایت کنید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

همانطور که می دانید در دنیای دیجیتال، وب سایت شما می‌بایست یک آدرس منحصر به فرد داشته‌ باشد تا مشتریان شما بتوانند با وارد کردن آن آدرس در مرورگر خود، سریعا به فروشگاه اینترنتی یا سایت شما دسترسی پیدا کنند. این آدرس اینترنتی دامین یا دامنه سایت نامیده می شوند.

فروش هاست و دامین
فروش هاست و دامین

اطلاعات، صفحات، محتوا و هر انچه در هر سایت وجود دارد، در کامپیوترهای قدرتمندی که همواره به اینترنت پرسرعت متصل هستند، ذخیره سازی می شوند که به آنها سرور یا هاست می گوییم.

پس برای راه اندازی وب سایت خود نیاز به شرکت هایی دارید که به فروش هاست و دامین می پردازند. پارس میزبان یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه فروش هاست و دامنه می تواند باشد.

ویژگی های دامین خوب

نام دامنه ساده باشد.

نام دامنه کوتاه باشد.

نام دامنه قابل فهم باشد.

پسوند مناسبی برای دامنه انتخاب شده باشد.

در حال حاضر  انواع پسوند دامنه در دسترس مدیران سایت ها قرار دارد، پسوند های محلی مانند: .IR برای وب سایت های ایرانی، .CA برای وب سایت های کانادایی، .AF برای وب سایت های کشور افغانستان. همینطور پسوندهای عمومی مانند .COM و پسوندهای اختصاصی مانند : .NET  .SHOP و… که در این مقاله بیشتر در این رابطه می توانید مطالعه نمایید.

ویژگی های هاست خوب

امنیت هاست

سرعت بالا پردازش

فضای ذخیره سازی کافی و متناسب با محتوای سایت

بک آپ گیری مستمر از اطلاعات

هزینه مناسب

آپ تایم بالا (آپ تایم،  به مقدار زمانی که هاست در بستر اینترنت  قابل دسترس است گفته می شود. به دلایل زیادی ممکن است هاست برای دقایق و یا ساعت ها از دسترس خارج شود. که این زمان از آپ تایم هاست کم می شود. پس هر چه آپ  تایم  هاست بیشتر باشد، هاست کیفیت بهتری را دارد.)

سخت افزار قدرتمند

پارس میزبان علاوه بر پیشگام بودن در انواع سرویس هایی که ارائه می کند یک سیاست را همیشه دنبال کرده است آن هم این بوده که سخت افزاری را که برای هاست ها و سرور ها استفاده می کند از نظر به روز بودن و قدرت در بالاترین حد ممکن باشد.

آیا می‌توانم بیش از یک دامنه برای خود ثبت کنم؟

طبق قوانین کشورمان، هر شخص حقیقی و یا حقوقی می‌تواند به تعداد دلخواه دامنه‌هایی که آزاد باشند را ثبت نماید و فعالیت دیجیتال خود را بر روی آن گسترش دهد. شما می‌توانید تمامی پسوندهای آزاد دامنه مورد نظر خود را ثبت نمایید و از قابلیت پارک دامین یا دامنه جانشین برای اشاره کردن آنها به وب سایت اصلی خود استفاده کنید.

 البته توجه داشته باشید، ثبت برخی از دامنه ها که در آنها اسامی شهرها، ادارت و… وجود داشته باشد برای افراد حقیقی ممنوع است.

چرا باید به خدمات فروش هاست و دامین پارس میزبان اعتماد کنم؟

خرید دامنه دلخواه در هر لحظه، در تمامی ساعات و روزهای سال 24/7

ثبت دامنه به نام متقاضی

دسترسی قفل کردن دامین برای امنیت بیشتر

ارائه کنترل پنل مدیریتی دامین مبتنی بر وب

امکان تغییر Name Server های دامین توسط مالک دامین

امکان ثبت Name Server های اختصاصی دامین با IP های مورد نظر

خرید هاست

هنگامی که می خواهید یک وب سایت را بصورت آنلاین برای خود ایجاد کنید، می بایست از هاست و یا همان میزبانی وبسایت استفاده کنید. شما به مقدار فضایی برای اجرای وبسایت خود نیاز دارید که می توانید این فضا را از شرکت های میزبانی وب با هزینه کم  مثل پارس میزبان دریافت کنید. هاست ارائه شده توسط پارس میزبان دارای بهترین قیمت، بالاترین کیفیت، خدمات میزبانی وب منحصر به فرد و پشتیبانی لحظه ای و 24 ساعته می باشد. پارس میزبان به پشتوانه تجربه ی کارشناسان فنی مهندسی خود توانسته است، در زمینه عرضه هاست پرسرعت اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

فروش هاست و دامین .IR

یکی از سرویس های جذاب پارس میزبان فروش هاست و دامنه .IR است. بسیاری از افرادی که می خواهند اقدام به راه اندازی وب سایت خود نمایند و هنوز دامنه ای را برای آن انتخاب نکرده اند، بدنبال راه حلی سریع، مطمئن و ارزان برای خرید هاست و دامنه وب سایت خود هستند. ما در پارس میزبان با فروش هاست و دامنه این امکان را به شما عزیزان داده ایم که تجربه ای خوبی را در این زمینه داشته باشید و همواره می توانید با ارتباط با کارشناسان فروش ما بهترین هاست و بهترین دامنه متناسب با وب سایت خود را تهیه نمایید.

مطالب بیشتر در مورد خدمات و فروش هاست و دامین را از وب سایت ویکی پدیا دنبال نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)