اگر شما می خواهید یک سایت وردپرس برای خود راه اندازی کنید، حتما می دانید انتخاب قالب فارسی وردپرس که همه نیازهای وب سایت شما را تامین کند، بسیار مهم و حیاتی است. اولین مرحله پس از نصب هسته مرکزی وردپرس بر روی هاست، انتخاب قالب فارسی وردپرس است، چرا که ظاهر سایت شما به آن بستگی دارد.

همانطور قالب فارسی وردپرس، ظاهری جذاب به سایت شما می دهد، می تواند در امکاناتی که می خواهید در سایت تان استفاده کنید نیز تاثیر گذار باشد. مثلا اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید، باید از پوسته وردپرسی فروشگاهی استفاده کنیم، و اگر می خواهید یک وب سایت شرکتی داشته باشید، بهتر است قالب شرکتی وردپرسی انتخاب نمایید.

قالب فارسی وردپرس
قالب فارسی وردپرس

به همین خاطر انتخاب قالب فارسی وردپرسی نقش مهمی در ساخت سایت وردپرسی شما خواهد داشت. برنامه نویسان و کارشناسان طراحی وب در مجموعه پارس میزبان، مجموعه کاملی از بهترین قالب های اختصاصی و سازگار با وب سایت های مختلف را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

در انتخاب قالب وردپرس فارسی بهتر است به جز زیبا و کارایی، به افزونه های صفحه سازی که با آن قالب و صفحات ایجاد شده است نیز توجه لازم را داشته باشید. اگر به افزونه ی خاصی علاقه مند هستید و یا تسلط بیشتری به افزونه صفحه ساز خاصی دارید بهتر است بدنبال قالب هایی باشید که با آن افزونه سازگار باشد.

برخی از قالب های وردپرسی همه ی افزونه های صفحه ساز را پشتیبانی نمی کنند و این می توانند هنگام ویرایش صفحات برای شما مشکلاتی را پیش بیاورد.

اگر در این رابطه اطلاعات زیادی ندارید، می توانید از خدمات پشتیبانی 24 ساعته پارس میزبان استفاده نمایید.

قالب فارسی وردپرس چه تفاوت هایی با نسخه های انگلیسی دارند؟

یکی از عمده ترین تفاوت های قالب های فارسی و انگلیسی، در زبان پایه و چینش متون هست. همانطور که می دانید، در زبان انگلیسی کلمات از چپ به راست نوشته می شود، اما در زبان فارسی و عربی، کلمات از راست به چپ نوشته می شود. همین مسئله می تواند هنگام ایجاد و نمایش صفحاتی که در آنها از متن استفاده می کنید، بسیار دردسر ساز باشد.

پس اگر زبان سایت شما فارسی یا عربی است حتما از قالب هایی که به اصطلاح راست چین شده اند استفاده کنید. در واقع همه قالب های فارسی وردپرس توسط برنامه نویس ها راست چین شده اند و دیگر نیاز به اقدام ویژه ای برای متن ها در این قالب ها ندارید و به سادگی متن خود را در سایت قرار می دهید.

پشتیبانی فنی 24 ساعته قالب فارسی وردپرس

یکی دیگر از دلایلی که قالب فارسی وردپرس ارائه شده در پارس میزبان در میان کاربران محبوب است، پشتیبانی 24 ساعته قالب ها توسط کارشناسان فنی قبل از خرید و حتی پس از خرید است. شما با خیال راحت می تونید به طراحی سایت مورد نظرتان بپردازید و در هر لحظه از شبانه روز که نیاز به راهنمایی و کمک کارشناسان دارید، مشاوران فنی ما در کنار شما هستند.

قالب وردپرس فارسی ارزان

به جهت اینکه بتوانیم رضایت حداکثری شما عزیزان را فراهم آوریم، همزمان با همه ی امکانات و مزایای فوق العاده قالب های فارسی وردپرس، در مجموعه پارس میزبان سعی نموده ایم تا قالب فارسی وردپرس ارزان در اختیار شما قرار داده ایم.

این روزها طراحی و ساخت سایت اصلا کار سختی نیست، هر شخصی بدون نیاز به تخصص خاصی با دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌تواند سایت شخصی خود را طراحی کند یا حتی می‌تواند سایت فروشگاهی تاسیس کند و به فروش محصولات خود بپردازد. این کارها در دنیای امروز حتی هزینه چندانی هم ندارند و بسیاری از کارهای تاسیس سایت را می‌توان به صورت رایگان انجام داد.

قدیم‌ترها اگر می‌خواستید سایتی برای خودتان راه‌اندازی کنید باید به سراغ یک طراح سایت که برنامه‌نویسی وب بلد باشد، می‌رفتید و با صرف هزینه زیادی سفارش طراحی سایت می‌دادید. طراح سایت هم باید در ازای هزینه پرداختی، یک قالب سایت برای شما طراحی می‌کرد، یک سیستم مدیریت محتوا می‌ساخت و امکانات موردنظر شما را برایتان فراهم می‌کرد. اما این روزها نیازی به هیچ کدام از اینها نیست، بلکه هر شخصی می‌تواند یک سایت ساخته و قالب وردپرس روی آن نصب کند.

قالب فارسی وردپرس چیست؟

هنگامی که بر روی هاست شما وردپرس نصب می شود، در واقع یک سیستم کامل مدییت محتوا در اختیار شما قرار می گیرد. این سیستم به شما توانمندی ایجاد صفحات مختلف را می دهد، ساخت و ویرایش منوها، فرم ها و صفحات فرود مختلف، همینطور افزودن فایلها و محتواهای مختلف صوتی، تصویری و ویدئویی، از جمله امکاناتی است که با نصب وردپرس به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد.

اما وجود این امکانات الزاما به معنی زیباسازی سایت شما نیست! وب سایت های وردپرس بدون استفاده از قالب در واقع چندان ظاهر زیبایی ندارند. پس برای رفع این مشکل ما از قالب های وردپرس استفاده می کنیم.

این قالب‌ها زیبایی و استایل خاصی را با استفاده از ترکیب رنگ‌ها، فونت‌های استاندارد و فرمت‌های طراحی برای سایت شما ایجاد می‌کنند. همچنین این امکان را به شما می‌دهند که از منوها و سربرگ‌های شناور، امکان عضویت کاربران در وب‌سایت و ایجاد فروشگاه آنلاین برخوردار شوید.

از نظر فنی ضرورتی برای نصب و دانلود قالب وردپرس وجود ندارد. یعنی بدون نصب قالب هم سایت وردپرسی شما کار می‌کند اما واقعیت آن است که ساخت سایت بدون نصب قالب چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

اکثر مدیران سایت‌ها هنگام ایجاد وب سایت وردپرسی، سر و کارشان به قالب وردپرس می‌افتد. این قالب‌ها سریع ‌ترین راه برای ساخت یک وب ‌سایت حرفه‌ای را به شما نشان می‌دهند. با استفاده از قالب فارسی وردپرس حتی می‌توانید در کمتر از یک ساعت وب‌سایت خود را بسازید. اگر مهارتی در طراحی سایت ندارید، قالب وردپرس همه کار را برای شما انجام می‌دهد و یک سایت زیبا و قابل ‌قبول را در اختیارتان می‌گذارد. حتی اگر مهارت طراحی سایت هم داشته باشید می ‌توانید از قالب آماده استفاده کنید و بخش‌هایی از آن را خودتان تغییر دهید. بدین ترتیب در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

مطالب بیشتر در مورد قالب وردپرس را در وب سایت ویکی پدیا بررسی نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)