بدون شک برای افرادای که وب سایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوالی وردپرس راه اندازی نموده اند هاست ارزان وردپرس بهترین انتخاب است. چرا که بهینه بودن هاست ویژه وردپرس برای این CMS محبوب، باعث شده است تا سرعت دو چندانی هنگام بازشدن صفحات و فرم های سایت شما توسط مخاطبان و کاربران احساس شود.

در واقع با تهیه هاست ارزان وردپرس و در اختیار داشتن امکانات سی پنل حرفه ای، می توانید نهایت سرعت و بهره وری را تجربه کنید. موضوع بسیار مهم که به شما را در انتخاب بهترین هاست وردپرس کمک می کند این است که معیار انتخاب پلن را بر اساس میزان cpu مصرفی سایت خود انتخاب کنید، همچنین داشتن مقدار فضای ذخیره سازی مناسب و کافی برای راه اندازی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها و همینطور محتوای بارگذاری شده در سایت شما بر روی هاست وردپرس شما موجود باشد.

هاست ارزان وردپرس
هاست ارزان وردپرس

پارس میزبان مفتخر است تا با ارائه سرویس هاست ارزان وردپرس، توانسته است با در نظر گرفتن نیازهای مدیران سایت های وردپرسی، خدمت مهمی به شما عزیزان داشته باشد.

همچنین با خرید هاست ارزان وردپرس از پارس میزبان، دیگر هیچ نگرانی بابت قیمت ها نخواهید داشت، این پلن ها با زیرساختی مستحکم و تحت مالکیت کامل پارس میزبان جهت تثبیت قیمت های میزبانی در کشور ارائه شده اند.

کنترل پنل هاست ارزان وردپرس چیست؟

برای مدیریت هاست وردپرس از کنترل پنل محبوب سی پنل استفاده می شود. هاست وردپرس سی پنل پارس میزبان، دارای امکانات کاملی در پنل مدیریتی هاست است. برای آشنایی با برخی از امکانات سی پنل می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

هاست وردپرس فقط برای راه اندازی وردپرس مناسب است؟

هاست ارزان وردپرس مخصوص سیستم های مدیریت محتوای بر پایه PHP مثل وردپرس بهینه سازی شده است. به همین خاطر سایر سیستم های مدیریت محتوا مثل جوملا، اپن کارت، پرستاشاپ و… نیز روی این هاست نصب و اجرا می شوند. اگر از پیش نیاز خاصی استفاده می کنید آن را از طریق چت آنلاین مطرح نمایید تا قبل از خرید هاست راهنمایی شوید.

چگونه مطمئن شوم افزونه ها و قالب های وردپرسی با هاست وردپرس سازگاری دارند؟

هاست ارزان وردپرس پارس میزبان ، بر اساس آخرین استانداردهای موجود فنی مهندسی در رابطه با تمام پیش نیاز ها و توابع و مقادیر php مورد نیاز وردپرس است توسط کارشناسان فنی پارس میزبان بهینه سازی شده است، بنابراین این سرویس نهایت سازگاری را با افزونه های وردپرسی و قالب های وردپرسی مشهور و متداول دارد و تا به امروز به بیش از 15 هزار وب سایت وردپرسی بزرگ کمک کرده است. با خیال آسوده جدیدترین افزونه های وردپرسی خود را بر روی هاست وردپرس فعال کنید و از عملکرد سریع آن ها لذت ببرید.

یک سایت فعال وردپرسی دارم، برای انتقال به هاست وردپرس پارس میزبان، ممکن است سایتم  دچاری قطعی شود؟

خیر، شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده پلن مناسب هاست ارزان وردپرس خود را انتخاب و خریداری کنید، سپس با تیم فروش ما از طریق چت، تیکت یا تماس در ارتباط باشید، باتوجه به تجربیات میزبانی از بزرگترین و مهم ترین وب سایت های وردپرسی بر روی هاست وردپرس پارس میزبان، ما قادر هستیم وب سایت شما را بدون هیچ قطعی و نقصی به پارس میزبان منتقل کنیم تا لذت استفاده از هاست مناسب وردپرس پارس میزبان را پس از انتقال حس نمایید.

چرا هاست وردپرس بهینه شده برای وردپرس بخرم؟

  • سی پنل بروز و بسیار قدرتمند نسخه اصلی
  • هاست وردپرس بسیار امن، سریع و ساده
  • نتیجه تجربه متخصصین با تجربه و فنی وردپرسی
  • بسیار بهینه و پرسرعت برای وب سایت های وردپرسی متوسط و در حال رشد
  • مناسب برای مدیران سایت هایی که به سرعت، امنیت و بهره وری اهمیت می دهند
  • منابع کاملا اختصاصی و بسیار بالا از 3 گیگاهرتز پردازشگر
  • پشتیبانی سطح بالا بر روی تمامی خدمات
  • ارائه سرویس های متنوع و مورد نیاز
  • هزینه های بسیار مناسب
  • بهره گیری از متخصصین خبره هاستینگ
  • بروز بودن خدمات و سرویس ها

اطلاعات بیشتر در مورد هاست ارزان وردپرس و میزبانی وب سایت در سایت ویکی پدیا بررسی نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)